Aysembn açılma sadece muayene de anlaşılır canım ama hareket etmeye devam et yürüyüş merdiven inip çıkma squat devam et sen. Akıntının artması normal, idrar meselesi de belki bebeğin dogum kanalina indiği için sık cikiyorsundur idrara ama eğer yanma vs hissediyorsan enfeksiyon da olabilir sık çıkmanın sebebi..muayene süresi de normal bence, bende üç haftadır haftada bir gidiyorum 39+2yiz. şu an 3972 Gr olmuş catım müsait ama açılma ve kanala inme olmadığı ayrıca bebeğim iri olduğu için sezeryan diye konuştuk yarın gidip gün belirleyeceğiz artik 😊