Edaa23 Sezeryanla doğum yaptım ama bebeğim meme emmiyor mama verdik hastanede sütüm var aslında ama göğüs uçlarım yok 😔😔
Sarella Edaa23 silikon göğüs uçları var eczaneden hemen onu alıp takın eme eme cıkacaktır ve aç kalmasın sarılık olmasın
Sarella Edaa23 https://maxbebek.com/Wee-Baby-Silikon-Gogus-Koruyucu-2-Li-Hamile/Anne-19615?gclid=EAIaIQobChMI8OKnpYrC3AIVx7HtCh3rSQyQEAQYASABEgIZV_D_BwE
Fatomaro Evet bende bunun sayesinde emzirdim mutlaka tavsiye ederim. Fakat 40 gün oldu bıraktıramadım Slikon ucu o ayrı :)