Benim ikinci gebeliğim ilkinde tecrübesiz olduğun için ne görürsen onu alıyorsun çantayı doldurdukça dolduruyorsun bende öyle yapmıştım 10’lu hastane çıkışı falan koymuştum da hiç gerek yokmuş . Bunda tam tersi yapıyorum. 3 tane 5’li hastane çıkışı artı iki tanede takım koydum oda sezaryen olcam diye yani