Fatmanureser eğer uzun zamandır böyleyse direk git canm bende 37+4 haftaligim aynin sorun bendede vardı 3 4 gun artacağına azalma hissettim ve kasilmam oldu doktora gittim pazar gece 12 de tansiyon 14.9 bebeginde kalp atışları aşırı hizlanmis kiloluk serum taktılar 18 saatte nst de bağlı kontrol altında yattım 24 saat mücadelen sonra çıktım hastaneden eğer gitmeseydim bilemicektim noldunu içinde kalacağına git sor baktır rahatla