Kızlar 39+5 olunca istiyorum sezeryan doğumu eğer olursa kızımın doğum günü 11 şubat benim doğum günüm 11 temmuz olacak. Sizce imkansız bir şey mi istiyorum henüz doktorumla görüşmedim ters tepki verir diye de korkuyorum açıkçası. Tabiki önemli olan sağlığı ama böyle bir şey düşündüm ne diyorsunuz 🤔