Kızlar benim gibi çok fazla panik atak olup doğuma giren var mı sezeryan normal doğumlarınız nasıl gecti. Ben çok korkuyorum düşünün panik ataktan asansöre bile binemiyorum muane olurken bile nabzım 137 lere çıkıyor benim gibi olup atlatan var mı yada nasıl yol izlediniz yardımcı olur musunuz😔