Babymoomy Papatyamevsimi-89 ben geçiremedim isyan ede ede yatardım bebeğin baskısı yüzünden bacanakta ve baldırlara agrı giriyor Çok ayakta durma gün içinde birde suan sırt üstü uzan bacaklarını kendine cek bırak sürekli kıt kıt edecek öyle rahatlardım ben
Bsra_Ahmt Papatyamevsimi-89 Magnezyum eksikliğinden de olabiliyormuş bende Kızılay’ın magnezyumlu maden suyundan aldım günde bitane iciyom gerçekten kramplar azaldı .
Hande1 Papatyamevsimi-89 siyatik olmasi lazim onun. Bebek baski yapiyor herhangi bi bacaktan birine agri saplaniyor. Topallar gibi yuruyodum magnezyum eksikligi demisti. Magnezyum ilaci vermisti de almamistim aslinda.. magnezyumu yuksek maden suyu ic her gun bir de muz ye
Papatyamevsimi-89 Babymoomy sadece sol baldirima girdi geceleyin, damar damar üzerine bindi iki defa kitlendi bacagim agkadim halen agriyor
Babymoomy Papatyamevsimi-89 biliyorum canım ben dönemezdim bile magnezyum eksikliği diyorlar ama bende eksiklik yokdu
Papatyamevsimi-89 Hande1 muz yiyorum günlük sodayı içiyorum magnorm içiyorum ilk kez bu kadar agridi ya :(doktora gitsem bunun için bir krem verir mi
Hande1 Papatyamevsimi-89 ben 29. Haftadan beri resmen topalliyorum o zaman donmustu bebek ve hep baski oluyodu. Krem olarak hic bilmiyorum ilac vs yanlisi olmadigim icin sormadim bile. Magnezyum ilacini bile almadim kendi imkanlarimla dogal yonden denedim hep :) ama bence direkt magnezyum ilaci verir gibi geliyo
Papatyamevsimi-89 asliucy 16.haftadan beri magnorm kullanıyorum canım, hergun soda içiyorum muz da yiyorum..ilk kez dun gece oldu daha geçmedi topalliyorum
asliucy Papatyamevsimi-89 ozaman tabi bi eczaciyada danisip hamile oldugunu soyleyip bi melhem falan kas gevsetici verir belki sende kremle falan biraz masaj yap bakalim gecmis olsun
Sumooo Bendede acayip ağrı var , sağ bacagimda kalça içinde sanki kramp girio , gündüz topalliyorm resmen , ani ağrılar içinde kıvranıyorm hep nolck , magnezyum mu sebebi doktora da gitmedim 33 haftalık bu arada
Papatyamevsimi-89 Sumooo ben sebebini daha öğrenemedim ama magnezyum kullanıyorum,muz yiyorum soda içiyorum günlük..ilk defa gece bacagim kilitlendi damar damar üzerine bindi eşim zor düzeltti derken bidaha kitlendi simdi toparlıyorum yatamiyorum, eşim diyor kii yarı ortopedik gidelimmi diyor bilmiyorum valla
Papatyamevsimi-89 Hande1 magnezyum 16.haftadan beri içiyorum 1 tane günlük soda içiyorum,kalsiyum.ilaci da vwrdi süt de içiyorum ama gecmiyor
Papatyamevsimi-89 asliucy sag ol canim valla sıcak suyla ovaladim biraz yumuşadı açıldı sanki damarlar
Sheqer Bn bundan dolayı acillerde gezdim resmen ama aşırıydı benimki yürüyemiyor uzanamıyordum parol ve dolgit krem verdi 1 hafta sürdü ama geçmesi
Papatyamevsimi-89 Sheqer şuan bende yürüyemiyorum malesef damar damar üzerine binmiş hiçbir şey fayda etmedi