Cnnhls
Yok canim hic korkma .cok rahat birak kendini sadece bebeğini düşün. Belden igneden sonra zaten hiç birşey hissetmiyorsun . Aninda oluyo hersey . 6 saat sonra ayaklarinin uyuşukluğu gidiyor . Evet ayaga kalkma biraz zorluyor basin dönüyor ama kisa sureli korkulcak birsey yok hersry cok guzel oyle düşün. Allah saglikcakla bebeğini kavusmayi nasip etsin