Biranneadayiiii mucizebebek03 ay sevindim bende yumuşama hissediyordum acaba kendi kendime mi uyduruyorum dedim 🤣 insAllah en doğru zamanda gelsin minnak😍
mucizebebek03 Biranneadayiiii inşALLAH canım yaaa 40 olduk artık taş patlasin bi hafta daha bekelyecez yoksa yatış😏
kubraakbas Hiç yapmasak da normal doğum yapabilir miyiz ki😂 Af edersiniz tahareti zor alıyorum karnımdan yarım yamalak 🤦🏼♀️🙈 36da başla dedi doktorum da bana 35teyim su an
Biranneadayiiii kubraakbas ya zaten bu masaj normal doğumda kesi atilmasin dikiş olmasın esnek olsun rahim kasları diye yapılan bişey canım 🤣 yani illa bu masaj yapılınca normal doğum olmuyor diye bişey yok 🤣