Kızlar 32+6 haftaligim.İlk gebeliğim doktor erken doğum riskin var dedi. Sürekli damla damla leke ve kan geliyor . İlaçlar iğneler başlandı. Sizin de başınıza böyle bir durum oldu mu nasıl durdu.
Daha çok küçük inşallah kendiliğinden durur erken doğum olmaz. 🤲🏻😔