Benim ilk gebeligim. Rahmim kalp seklinde. 12.haftama kadar sorunsuz gitti. 12+1 de kanamam basladi. Kontrollerde bir sorun cikmadi. 4. Haftadan beri haftalik ignem var. İgneyi biraktim simdi gunde bir progestan. İliskiyi unuttum zaten 😂 bakalim daha neler var onumuzde.