NigraMinnak
Dün geceden beri hastanede serum ilaç üzerine yaşadım ntsde sancı çıktı ama ben hissetmiyorum iki cm açıklık varmış ve kanama oldu sonrasında. 35.ci haftaya yeni girdik normal mi çocuk rahim duvarı tırmalayıp inceltmiş hiç böyle bir şey duydunuz mu 3 gün sonra risk kalkacak ama bir hafta sonra zorunlu sezeryan yapacaklar. Aklımda deli sorular var? 🤔