Merhaba hanımlar benim 2. Gebeliğim. daha yeni öğrendim hamile olduğumu. 5 haftalığım. sol kasığımda aşırı ağrı hissediyorum. Sanki birşey batıyormuş gibi bir acı giriyor bazen . Kendimide zorlamıyorum dikkat ediyorum ama ilk gebeliğimde düşükle sonuçlandığı için korkuyorum sizce bu ağrılar normal mi aynı şekilde olan var mı biraz rahatlamaya ihtiyacım var 😔