Simdi hastaneden çıktım acile gitmiştim tahlil frlan aldılar ama birsey yok dediler bu ağrı devam ediyor evde sürekli koldan tansiyon ölç dediler bilekten değil..kanım düşüktü idrar da enfeksiyon cikti saten onlar için ilaç kullanıyordum böyle dediler ama hala acı var gece çok kotuydum