Merhabalar, kütahyada yaşıyorum 22 haftalık kız bebeğe hamileyim. Detaylı usg için kütahyada güzel doktor olmadığı için 2-3 hafta öncesinde buradan araştırmaya başlamıştım Eskişehir yakın diye orada yaptırmak için. Buradan bi baktım ki Alper Bey çok çok övülüyor, farklı doktor arayışına girmeden hemen randevumu oluşturdum ve bugün gittik, biraz bugün olanlardan bahsetmek istiyorum illaki eskişehir dışı olanlarda detaylı usg için sorularını sorabilir. Öncelikle doktorunuzu konuşkan sıcakkanlı iyimser biri seçin ilk bu önemli ki bebeğinize bakarken incelerken sizede anlatsın 30-45 dk boyunca gösterdiklerini baktıklarına sizde bilmeden bakmayın, parmaklarını birden fazla sefer saydık diyebilirim, kalbi en ince ayrıntısına kadar anlatıldı incelendi, kollar kemikler böbrekler popo kısmı cinsel organı safra kesesi sert damağı üst/alt dudak mükemmeldi bebeğimin herşeyi maşaallah🧿. Gelelim yüz kısmına😁 bebeğimin başı vajinamın hemen üstünde ayaklar göbek deliğimin bi tık altında gibi duruyordu, yüzünü görmek inanılmaz zordu çünkü başının olduğu yerde az bir su olduğu için görünmüyordu ve plesanta yüzünün üstündeydi😂 uzun uğraş çabalarıyla usgde dönmedi, vişne suyu bitter çikolata için yürüyüşe yolladı doktor beyimiz. 30 dk yürüdüm tekrar geldim çok çok az oynama vardı ama bu Alper doktorum için memnun edici değildi çünkü net bir yüz fotoğrafı istiyorduk😂 en son klinikte boş bir sedyeye geçirip diz-dirsek pozisyonunda 30-40 dk kaldım diyebilirim. Pozisyon çok zorlu birşeydi. Tüm yükünüz vücudunuz dirseklerin üstündeydi ve öylece bekledim dönmesini böylece mümkün demişti doktorum ama ben hiç inanmamıştım yüzünü göremeden kütahyaya dönerim demiştim, sonra usg tekrar girdim. Baktık ki mükemmel fotoğraflar çıkardık yüzü muhteşem netti🥰 1-1.5 saat toplamında bebeğimin herşeyi incelendi fotoğraf ve videolar siz klinikten çıkmadan whatsap yada telegram üzerinden size atılıyor. Fiyatıda eskişehir için çok uygundu 325 tl. Var ise yakınlarında şiddetle tavsiye ederim. Çok çok ilgili olması sadece ben varmışım gibi özenle ilgilenmesi özel hissettirmesi çok güzeldi…. Sorularınız varsa alabilirim🌹🎈
