Kızlar ben çok kötü bir kaza geçirdim avm ye gitmiştim yemek yiyecektim gerizekalı piden kış sistemine geçmiş kapıları kendiliğinden kapanıyor el göstererek açılıyormuş. Ben de bilemedim kapı açık diye içeri giriyordum ki Demirdöküm ağır kapı ben içindeyken üstüme kapandı. Sağ taraftan göbeğime sertçe çarptı elimle refleks korumaya çalıştım üstten elime alttan göbeğime vurdu elim kanadı filan. Çok korktum hemen doktora gittik eşimle. Ultrasonla baktılar kalbi atıyor dediler sonra nst ye bağladılar bir sorun yok dediler. Yani bebeğin kalbi atıyor plesenta filan da ayrılmamış çok şükür ama ben kafama şunu taktım acaba bebeğime bir zarar geldi mi çünkü çok şiddetli bir darbeydi. Sürekli aklımda kazayı yaşayalı 2 hafta oldu ama korkuyorum😔ya yavruma birşey olduysa 28. Haftamda oldu kaza bu arada