Ben 26 haftalık hamileyim bebegin hareketlerini hep ama hep alt karın bölgem de hissediyorum göbek deliği hizasi veya yukarısında sadece bir kere hissettim ve onu da videoya çektim bu zamana kadar hep alt karında hissediyorum ama ultrason ile bakıldığı zaman ultrason aleti tee göbeğimin üstüne kadar çıkıyor yani oralarda da bebek var ama ben neden hareketi tek bir yerde hissediyorum sizce arkadaşlarım benim haftalarimda gayet göbek deliği hizası veya üstünde hissediyormus cok şükür bebek de sorun yok ama merak ettim