Kutluhanim Amniyon sivi fazlaligim var 38+4 deyim. Yaklasik iki haftadır fazla olduğunu söylüyor doktorum,gebelik şekeri vs. yok.Ayni durumu yaşayan var mı stres yaptım?
Leylakkk Haftada suyu fazla dedi doktor şuan 30. Haftadayım yeterli seviyede ne fazla ne eksik diyorlar