Sedaakgulx Kızlar 38 haftaya geni girdim alttan muayenede çatı yumusamis dediler arada yalancı sancılar geliyo bide bel ağrım var adet ağrısı gibi alttan batmalar var sizce doğum yakın mı açılma için sancılar iyi mi?