Kızlar 38+2 deyiz,39+2 ye sezeryan günümüz var sancı vs olursa gel dedi bebek hareketlerinide mutlaka say dedi azalma olursa kesin gel çok önemli dedi ama bebek hareketlerini gun icinde 10 defa hareket ederse tamamdir diyolar. Tam olarak bilgisi olan var mi ?