Bugün gittim tam bir rezaletti. Hamile haliyle kadınlar 1-2saat randevu bekledi. İkide olan randevuma 3.30 da alındım. Bebeğimin yüzünü bile göremedim çok merak ediyordum. Özele gidin paranıza kıyıp hem doğru düzgün muamele görürsünüz hem de detaylı bilgilendirme ile bebeğinizi görürsünüz. Özele giden arkadaşlarıma tüm sonuçlar, ultrason fotoğrafları USB ile verildi. Bana sormadan herşey yolunda bile demediler 😂