Derenils Ikra01ayse üstte kalsın canım bende adanadanim başkentteki doktorlar genel olarak iyiler ama bu konuda bilgim yok
Tubiikkoo Ikra01ayse ben yaptırdım canım 2.denememizde pozitif sonuç aldık ve 35 haftalık hamileyim çok şükür
Ikra01ayse Tubiikkoo rabbim sağ-salim kucaniza almayi nasip etsin canim benim doktorum erhan şimşek sizinki peki
Emineso Ikra01ayse benim ikinci olucak ilkinde esra hanima gitmistim pozitif sonuc aldim ama malesef kucagimiza alamadik şimdi ikincide erhan beye gidiyorum
Aslaninannesi01 Ikra01ayse 3. Gün Taze transfer olmuştum Erhan hocaya gidiyordum bende önce Allah’ın izni sonra onun sayesinde kavuştum Allah nasıp ederse bir daha o hastaneye girerken oğlumla girecem Erhan amcasına ziyarete gidecz
Tubiikkoo Ikra01ayse yaaa ben hiç denk gelmedim tayfun hoca ve esra hocayı birde pınar hocayı biliyorum biz zaten direk pınar hocayla başladık malum doktor değişimi de olmayınca belki de ondan duymamışımdır canım