irem_altun74 Mervisstk ah canım bende çok çekiyorum parol ıciyorum bide sarımsak koyuyorum buz uyguluyorum anca
merakliblog Benim Allahtan 25te başıma geldi yani geçen hafta, normal bi diş antibiyotik ve ağrı kesici kullandırdı dr. Tuzlu su sirkeli su sarımsak vs kar etmedi bende. Parol günde 4 taneye kadar alabiliyormuşuz onu öğrendim Allah şifa versin
Mervisstk tosbikveannesii kaç haftalıksın ben 25 gibi antibiyotik kullandım. Ama 33 oldum tekrar başladı mecbur bir daha ilaç kullanacağım gibi
tosbikveannesii Mervisstk Şuan tam 25+2 yım keşke ozman cektirseydiniz önce kadin dogumdan izin aldım tabi yarın cektirecem bakalm inşallah sorun olmaz bnde ck krkuyorum ama çekilecek gbi değil üstelik daha bide kanallik bı dişim vat ama onu sonraya bırakıyorum .s
Mervisstk tosbikveannesii benim cerrahi çekim olduğu İçin çekim olmaz dediler yoksa bende çektirecektim. Geçmiş olsun umarım sağ Salim geçer