Hzn53 Bir aylık evli arkadaşımın adeti 4 gün geçti test yaptı iki çizgi çıktı. Ama bugün adet oldu acaba hamile mi fikri olan var mııı
Gulserenkvk Hzn53 yerleşme kanaması çok olmaz diye biliyorum. Acile gitsin hemen eğer gebelik varsa düşük önlemek adına ilaç verirler
yaren-1 Hamileyken adet olanda olabiliyor yerleşme kanaması da 3 gün falan sürebiliyor bunlar dışında anormal kanama varsa doktora gitmeli
Salbayrak Benimde kuzenimin başına geldi adeti 3 gün gecikti 2 test yaptı ikiside çift çizgi çıktı ama akşamında adet oldu. Adete yakın çift çizgi cikabiliyormus bizde şaşırdık ama kan verdi sonuç negatif..
1ErkekkAnnesii Hzn53 yerleşme kanaması adet gibi gelmez az az gelir ve 1 2 gün sürer en fazla üzerinede görmüş olabilir ama mutlaka doktora gitsin vakit kaybetmeden eğer bir sıkıntı varsa önlem alınır hem kesin hamile mi değilmi kan testinde belli olur
Sblatc Hzn53 üstüne görme diye bi şey duymuştum. Öyle mi oldu acaba. Yerleşme kanaması da olabilir çok yoğun adet gibi değilse. Bi tanıdığımda hamile kaldığı ilk ay adet olmuş. Ya da test yanlıştır kan versin