Kızlar 34.haftadayım dün doktor kontrolüm vardı her şey yolunda demişti doktor . Bol yürüyüş yapmamı önerdi. Bugün biraz yürüdüm ondan mı bilmiyorum ama demin fark ettim çamaşırımda kahverengi akıntım olmuş ve kurumuş normal mi bu haftalarda nişan dedikleri böyle bir şey mi tedirgin oldum . Bebeğimin hareketleri normal kasılma falan yok .