Laiila bizde konyaya geleli bikaç ay oldu çok tavsiye ettiler gittim çok memnun kaldım Farabi hastanesi refika hanıma gidiyorum çok ilgili herşeyi sormadan anlatıyor inşallah doğumuda orda düşünüyorum fiyatlarda makul çok yüksek değil diğer ozellere göre