serapgorr arkadaşlar 26 haftalık gebeyim magnezyum eksikliği var ve kasıklarımda ve belimde ağrı var önerileriniz varsa bana söyler misiniz birde kahverengi ve bazen de pembe akıntım oluyor başına gelen var mı
Hilal-95 serapgorr enfeksiyon da olablır doktoruna söyledinmi akıntını magnezyum eksıklıği akıntı yapmaz kuzum o farklı bişeydır magnezyum yazablır doktorn akşamları içtiğinde rahatlarsın
serapgorr Hilal-95 evet söyledim normal dedi hatta dün gittim çocuk normal dedi doğum pozisyon u aşmamış su da iyi dedi bende fıtıkda var bel ağrısı magnezyum eksikliği ile birleşince canımı çok yakıyor
yaren-1 Magnezyum akıntı yapmaz kahverengi ve pembe akıntılarda iyi şeyler değil bence acil doktora görünmelisiniz
Hilal-95 serapgorr aayy geçmiş olsun inşallah ileri haftalardada daha ağır olmasın kuzum ya ama alıntın için nasıl bsy vermez anlmıs değilim bnmki beyaz olduğu zama bıle ilac veriyor doktorum bebeğin normalde sitres yapma tabı ama bol su iç enfeksiyon at vucudundan 🙏🏻
serapgorr Hilal-95 çokk teşekkür ederim canım herşey üst üste geldi son 1 hafta öncesi birkaç gün misafirlikteyim su içemedim beslenmem düzensiz oldu üstüne böyle oldum dün doktorumda su iç bol bol ama bebek iyi birde fıtık olunca birbirini tetikledi biraz sabretmem lazım gerekiyor sanırım
Hilal-95 serapgorr evet annesı sabır inşallah 🙏🏻 İnan bana zaman nasıl geçti diceksın suan geçmeyen o zaman çat kapı gelıyor valla ben kasım olurmu demıstım martda 🙏🏻🤗sağsalim alalım inşallah 🤲🏻