Bir haftadır geçmeyen bir kasık ağrım var. Geçen hafta biraz yorulduktan sonra başladı ve yorgunlukla beraber artıyor. Dinleniyorum olabildiğince ama çalışıyorum ve illa ayakta kalmam gerekiyor. Yalnızca sağ tarafımda var. Doktora da sordum, rahim aşağı baskı yaptığı için normal, zamanla geçer dedi. Ama bu ağrıya iyi gelecek bir şey yok mudur?