nlgn-gms Aklınıza geldikçe emzirin yeni doğan bebekler aclıklarını dile getiremediği için ve aç kaldıgı için sarılık geçirirler. Emzirediğiniz zaman çok çabuk iyileşir. yenidoğan bebeklere işitme taraması yapıyorum oradan biliyorum. Ve buyuk ihtimalle sarılıgınız gectikten sonra tekrar işitme testi yaptıracaksınız