Deniz59 40.1 de doğum yaptım Dayanilmaz emin ol 12 günlük anne olarak söylüyorum 😊 2 gün sancilarla bogustum bı sabah uyandım adet ağrısı gibi geldi ama düzensiz geldi saatini tuttuğumda sonra geceden sabaha belime vurmuştu ağrısı dayanılır Dayanilmaz derecedeydi 2.gun öğlen nişan geldi peceteye sildigimde ikindi gibi idrarımı yaptım kalkarken tekrar istemsizce su geldi dedim heralde suyum geldi eşim işten gelmek üzereydi zaten annemi aradim bize getirsin babam diye ki panik olmasınlar diye suyum gekdi diye demedim bile 😂 gittik hemen yüzde 75 başlamış 6 cm açıklık vwr yatış dediler hemen 9 9 buçukta yatış oldu 12.10 da kızım doğdu 🙂