Şu an bebeğim 4 aylık ama emmiyo hiç bi türlü meme almadı çünkü sağarak vermeye çalışıyordum ama sütüm azaldığı ve zor olmaya başladıği için bıraktım sonra hamile olduğumu öğrendim şimdi sütüm var yine az ama doğumdan sonra yeni süt mü gelecek şuanki bi kaç aya kesilir mi yoksa sütüm yeniden gelmez mi doğumda Bilgi verin bana lütfen 🙏 olduğum ilçe küçük bir yer ve şu an doktor olmadığı için soramıyorum doktora