bebekomm Doktorum 1 ay sonra gel demişti 16.haftada dörtlü tarama testi yapılacak demişti. Ben 15+5 te gitsem yine tarama testi yapılabilir mi? İlla ki 16 da mı gitmem gerek? Bir bilgisi olan var mı?
Smyrayldrm bebekomm 4lu teste daha var cnm bende 16 haftalıgım 3lu test yaptı doktorum benxee 4lu test 20 24 haftalarda oluyo bence yanlıs tr o
Deletedmom_33 bebekomm 17+0′da yaptı benim dotkorum 4lu taramayı. 2li temiz çıkmıştı yine de yaptırdım