Kahverengi 33 haftadayım 2 gündür hareketleri daha az sanki böyle olan varmı normal mi 😒Geçen hafta salı gittin herşeyi iyidi bir sıkıntı yoktu .Haftaya perşembe gidicem o zamana kadar beklesemi gitsemi
TugceTekin123 Kahverengi canım korkma ben daha bugün acilden geldim sırf bunu. İçin. Doktor alttan baktı normal baktı 2 kere nstye bağladılar elhamdulillah sorun gözükmedi ağrılarım hala var o ayrı