Zuhal60 6+2 günlük gebeyim arkadaşlar balkonda düştüm belimin üstüne. Çok şiddetli bi şekilde sırt üstü düştüm hemen doktora gittik kesesi zarar görmemiş dedi. Zaten kalp atışını duyamamıştık daha haftaya duymayı planliyorduk. Ama çok korkuyorum düşmüşmüdür bebeğim böyle bisi yaşayan oldu mu hiç kanamam yok şuan düşeli 2 saat oldu
Kaderyas Zuhal60 eğer birşey olsaydı şimdiye beli ederdi kendini zaten korkma bişey olmamıştır sadece uzan sen kalkma hiç ayaklarının altına yastık koy uzan ayakların havada dursun allah büyük dua et kötü düşünme Allah bebeğini sana bağışlasın 🙏❤️
biiiidamla Zuhal60 korkma canm kanama olmaması iyi yine de dikkat et uzan dinlen bol bol çok geçmiş olsun
Damladuaa Zuhal60 36+5haftaligim bende 2gun önce merdivenden yuvarlandim direk doktora gittim Allah'a şükür hiç bir şey olmamış bebeğime 💕🐣😢😢
Kaderyas Zuhal60 tamam canım fazla yorma kendini sen de allah bilir balkon yıkarken düşmüşsündür 😂 ah bu kadınlar hiç durmuyoruz yerimiz de 😂
Zuhal60 Kaderyas öyle olsa iyi yağmur yağarkan saksılar zarar görmesin diye içeri aldım. Yağmur durunca geri koyuyum dedim pat ayağım kaydı düştüm 😏😏
Kaderyas Zuhal60 Aman neyse takma sen dediğim gibi iyi düşün evrene kötü düşünüpte kötü sinyaller gönderme herşey gönlünce olur inşallah 🙏
Epelinkiran Bende ilk haftalarımda öerdivenlerden yuvarlandım Allahtan üstümde kaban felan vardı dışardsydım bide ellerimle durdurdum kendimi karnıma bi şey gelmedi. Hemen eve gittim annemler pansuman yaptı dizime elime fln. Bekledik kanama fln bi şey olmayınca gitmedik hastaneye. Endişelenme bi şey olmuş olsa şimdiye kadar anlardın ama yine de tetikte ol her an hastaneye gitcek şekilde bekle nolur nolmaz
Gizemen Bende ilk haftalarımda duşakabinin içinden fayansa yuvarlandım karın üstü bişey olmadı çok şükür :) kanaman yoksa eğer korkma yat dinlen
Caglaaa 4 gün önce düştüm bende kanamam olmadı ama hemen acile gittim kesede de kanama olmadı doktor içini ferah tut dedi şu ana kadar bir sıkıntı olmadı sende kötü düşünme canım