erdem_agah wiss123 alakasız olacak ama ama Nilay sevimli geldi. Nedeni de şu oğlum kardeşinin isminin ısrarla Niloya olmasını istiyor 😁😁😁 daha uc yaşında tek bildiği çizgi film niloya. Şimdi Nilay i görünce gülümsedim.