dakpinar- Sedacannn bu şekilde olduğunu bilmiyordum aslında mantıklı 🥰 hakkında hayırlısı olsun kuzum
Sedacannn dakpinar- böyle bir seçenekte varken ne kendimi nede ekibe zorluk çıkartmak istemem güzel geçsin doğumum teşekür ederim kuzum 🥰
Busra_spmz Sedacannn rabim yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah ☺️ dualarımız seninle 🤗
Melistosum Sedacannn epidurel normal doğum değil mi sadece ağrı hissettirmeden normal doğum neden uyutulacaksiniz sonra
Gonul_enes Sedacannn surmez ins zaten o durumda senin nabzin yukselir tansiyonun filan hepsi orda takipte olacak, seni uyuturlar oyle olursa
psychologist Sedacannn benimde aynı şekilde olmuştu 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Elfvli Sedacannn yok.cnm ya sakin ol . Bebeğine odaklan . Onun her aşamasını izle. Cok.sey kaybetmiş olursun . Birde genel anestezi den ayilma süreci var.
Sedacannn Elfvli haklısınız da içimde o kadar çok korku varki o sırada hem ekibi hemde kendimi zorlayıcı bir duruma sokmak istemiyorum merak ediyorum ama işte korkum ağır basar endişesi var
Sedacannn Fztnrvrd epidural mucizesine güvenin 9 aylık maceranın en güzel sonunu yaşayacaksınız böyle düşünün stres yapmayın 🥰
Kbraogzzz Sedacannn Bebeği gördükten sonra 15-20dk işin var canım zaten bisey hissetmiyosun sadece çekiştirme oluyo genel anestezide kaç saat uyanamıcaksın 15dk için tamamen uyuma bence genel anestezi daha zor diyolar benim spinaldi
Sedacannn Kbraogzzz doktorum yarım saatlik işimiz var korkarsan zaten hemen müdahale edilir ama ilk 10 dakika bebeğini görmek şartı koydu bize sonrası için direnicem artık bir şekilde ama son çarem uyumak tamamen yinede
Zeyzeynoo Sedacannn Rabbim yar yardımcısı olsun inşallah su gibi aksın zaman sağ salim bebişini kucağına al ağrın sancın olmasın güç kuvvet şifa versin Cenab-ı Allah İNŞALLAH 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sedacannn Zeyzeynoo Allah razı olsun güzel dualarınız için İnşallah hepimiz ağrısız sıkıntısız doğumlar yaşayıp evlerimize döneriz 🤲🏻🥰💕