Esmaonur Nazlii__ bizde iki gün sonra 3. ayı bitireceğiz ne kilo aldım ne de verdim bu durumdan çok memnunum inşallah almadan devam ederim 😄
teletabi Nazlii__ oğlumda son iki ayda felan bir iki kilo almıştım. Şuan kızım olucak 18 haftalığız. 3,5 kilo almışım 42,2 ile başladım 45,5 geldim bu sabah🤣🙈bunda baya alıcam gibi duruyor inşallah 🤲🏻
burcuruli Nazlii__ bizde 15+5 günlüğüz bende 7-8 haftalıkken en son 2 kilo almıştım o zamandan beri hep aynıyım bakalım 😂
mercimeginannesiiii Nazlii__ Bende iki gün sonra birinci üç ayı bitiriyorum inşallah. Gebeliğin başından beri iki kilo vermiştim , 200 gr almışım. Bulantılar hafifleyince alınıyor bence ben 10 gündür falan hiç istifra etmedim bulantım var ama yiyorum yani. Ama bence dikkat etmek lazım son aylar çok alınıyormuş.