5 haftalik hamileyim.ama asiri derecede kabizlik sorunu yasiyorum. Bol meyve yiyorum su iciyorum.sabahlari ac karnina kuru incir yiyorum ama ise yaramiyor.zeytinyagi icmeye basladim o da midemi bulandirdi.siz neler yapiyorsunuz bu konuda?kullandiginiz doktorunuzun onerdigi bi ilac oldu mu?