deletedmom734 @Deletedmom328 @deletedmom203 @tutu11 çok teşekkürler arkadaşlar sitede başka kimse bunları almamışlar sanırım:) eşim şunu yaptı kaynanam çemkirdi deseydim şimdi burası ana baba günüydü fikirleriniz için teşekkür ederim
deletedmom734 Dygtlg çok ağır değilmi bunlar araç.için gibi daha çok evde kullanım için ana kucağı aldınızmı axeba?
Dygtlg deletedmom734 evet biraz ağırca ama sürüşü ve içinin rahatlığı çok iyi o sebeple tercih ettm. Ev için anakucağı aymadım henüz
deletedmom734 Deletedmom328 kullanıyormusunuz bunu bebek sevmezse diye tereddütteyiz baktık ama emin olamadım