Merhabalar ben pazar aksami normal.dogum yaptm kendi sancimla 3 . Dogumum bebekle aramda kan uyusmazligi cikti birde bebegimde sarilik gelip gidip kan aldilar cocugumdan bir kan alana kadar rezil ettiler her heri delik desik ve bu islem 3 kez yapildi sarilik hafiflemisti banada kan uyusmazligi ignesi yapldi bugunde alinan kan sonucu beyaz kan dusuk kaninda enfeksiyon var dendi baska hastane yogun bakimina sevk edildi ama bu karar 3.4 gibi verildi ve bugun bu hastanede 9 bebekten 8 i sevk ama hala bekliyoruz madem boyle bir durum var kuveze alincak bebem bu kadar bekliyoruz bebek hala benim yanimda bir ilac bir tedavi baslatilmadi ben o kadar goz yasi doktum ne olacak bilmiyrm kuveze alincak kadar coddi bir durum varsa bu bebek neden hala yanimda bir mudahale ilac vs yaplmadi ve benim bebegimle beraber diger bebeklerede hala bekliyorz sacmalik degilde ne bu