Bhrrr sadece pazartesi günü hastaneye gittim baçak arası arısı icin 2santim acıklık var dediler saat 3de yatış yaptılar dediler öğlen1.2arası doğum olcak dediler ve saat 12de cıkışımı yaptılar acılmam 2santim suni sancıda vermediler eve yolladılar pazartesiden beri evdeyim ve hiç bir ağrım yok bekliyom bende şokum şuan