Alya2733 merhaba canım beş ay önce doğum yaptım ben de belden aşağı uyuşturdum iğnenin ilacının akışını çok hissettim ben benim ağrıdı iki kere iğne yapıldı bana kilom var diye ondan dolayı ağrıdı benimki ama aşırı memnunum ben sezeryan dan benim tanıdıklarım memnun olan da var olmayan da benim kız kardeşim de mecbur sezeryan oldu ameliyathaneden perişan halde çıktı Dr aynı olmasına rağmen ben çoookkk memnunum hala da öyle şimdi silbaştan doğum yapıcak olsam yine sezeryan seçerdim sağ salim bir şekilde bebeğini alırsın inşallah kucağına korkmana gerek yok doktoruna güveniyorsan iyi biriyse korkma 🙏❤️🥰🥰🥰