busra5501 Bende en son 5 ekimde gittim 468 gram dedi doktorum. Mide yanması için rennie duo şurup kullanıyorum, decavit ve demir ilacı kullanıyorum. Uyku desen 9/10 gibi bayılıyorum sabah 7 de ayaktayım 😂 ben covid aşısı olamıcam bi süre çünkü 1 ay önce covid geçirdim. Büyük ihtimal doğumdan sonraya kalıcak. Sağ salim kucağına al minnoşunu 💗💋