Oglusununannesii65 canım benim yaşadığın şey o kadar zor ki, Allah yardımcın olsun. Ben 8 haftalıkken boş gebelikten kürtaj oldum ve psikolojim çok uzun bir süre bozuktu. Senin acını tahmin dahi edemem. Ama nolur kendine bunu yapma, eğer hamile kalırsam boş gebelik olursa gibi düşünme. Evrene pozitif enerji verirsen her şeyin pozitif olur ama eğer kötüyü çağırıp durursan o seni bulur. Bir destek al, kendine dikkat et. Allah yar ve yardımcın olsun.