Ftsclskn şuan 32+3 olarak hala mide sorunlarıyla savaşıyorum aç geziyorum bildiğin. Doktorum Rennie Duo verdi. Az ama sık beslenmeye çalış normalinde de mideni yorabilecek gıdalardan uzak dur. Birde doktorum her gün bi şişe sade maden suyu önerdi. Dilersen deneyebilirsin