Prensess_annesi Hayırlısı olsun canımm benimde aynı 🙏saat 13.30 da bizimki de Allah yardımcımız olsun hep normal istedim ama belirti açılma hiç bişey Yok doktor 40 oldu sezeryan günü verelim dedi mecburen inşallah o zamana kadar belirti verir de normal Doğum yaparım 🙏🙏