Merhaba hanimlar, ben önceden avakadolu arko nem el kremi kullaniyordum bu haftaya (28+1) kadar ellerime alerji yapmiyordu. Havalar sogudukca ellerim daha cok ve cabuk kurumaya basladi ama kremi surunce ellerim feci yaniyor ve kirmizi kirmizi kabariuo. Sizin kullanipta memnun kaldiginiz el kremi var mi?