Beyzatkl 35+4 haftalık hamileyim ayak bileklerim aşırı şiş doktorum ödem olduğunu söyledi herhangi bi tıkanıklık yokmuş damarlarda ama cok bacaklarım ağrıyor ve kemiklerim acıyor resmen dokunulmuyor hic nabmam lazım
Ozgezafer Beyzatkl cnm su içmekten başka yapcak bişey yok ben doğum yapalı 1 hafta oldu yeni yeni inmeye başladı şişler yürüyemez durumdaydım
HlyaSinanAk Beyzatkl ayaklarını duvara kaldır koy canim en az yarım saat gunde ama iyice yüksek olacak dogumdan sonra fil gibi oldu ayaklarim hergun dört beş kere yarımşar saat yaptim iki gunde gitti odem