Nermin70 Kizlar devlette sezeryan dogum yapcam..depend almak istiyorum ama devlette kabul ederler mi illa hasta bezi alin bu olmaz derler mi yakinda devlette sezeryan dogum yapanlar yardimci olabilir mi
Yzaman Nermin70 ben normal doğum yaptım ama öyle birşeye karışmadilar ilk zaten onlar kendi hasta bezlerinden bağlıyorlar sonra yanınızda getirdiginiz bezleri kullanıyorsunuz depend çok iyi rahat ama sezaryan olanlar için iyi mi bilmiyorum onu sezaryan yapan arkadaşlar söyler
Defnemom Nermin70 doğumhanede senden hasta bezi istiyorlar dependi evde kullanabilirsin ben ilkine de hasta bezi aldım ikinciyede ondan aldim
Karanfill Yok devlette illa şu olsun demiyorlar. Yani benim doğum yaptığım hastane demedi. Hem normal hasta bezleri çok kullanışsız. Depend kurtarıcı
Nermin70 Karanfill norml hasta bezini bende sevmiyorum ama ameliyathanede bide hasta bezi diye tuttururlar mi diye endise ettim
Suhedaaaa1234 Bana depend kullandırtmadılar ilk doğumum da dikişleriniz hava almaz dediler o çok yapışıyor çünkü normal hasta bezi kullandım mecbur
Suhedaaaa1234 Nermin70 malesef bende hiç sevmiyorum ama doktorum dikişimin hava almadığını ve onu çıkartmamı söyledi çıkartmıştım 😔
Esra3890 Nermin70 devleti bilmiyorum ama ben özelde yaptım orda veriyorlardı normal hasta bezi kullanmıştım hiç kullanışlı değil Zor oluyor takması ben evde kullanmak için depend almıştım çok kullanisli kurtarıcı olmuştu bana