Kıslarrrr malesef bebeğim büyüdükçe bel fıtığım artık beni yürütemeyecek hale geldi , doktorum 37 den sonra alacağım bu şekilde devam edemezsin dedi şuan 34 haftalığım tam. Sorum fıtığı olup doğum yapan gebelere , ağrınız oldu mu benim gibi 30 dan sonra ve doğum yapınca bu lanet olası ağrılar geçecek mi? 😪😥